Infolinia:

801 23 23 23*
Całkowity koszt połączenia jak za jeden impuls
Godziny pracy: pn.–pt., 8:30–16:30
E-mail: info@lifescan.pl

Doświadczeni i kompetentni pracownicy Działu Obsługi Klienta LifeScan czekają na Twój telefon od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:30–16:30. Ich celem jest zapewnienie naszym klientom szybkiej i profesjonalnej obsługi oraz przyjaznego wsparcia. Nieustannie staramy się doskonalić nasze umiejętności, aby mieć pewność, że rozwiążemy każdy Twój problem.

Pragnąc zapewnić swoim klientom wysokiej jakości produkty oraz kompetentne wsparcie, LifeScan Polska oferuje:

Profesjonalną infolinię

Aby porozmawiać z pracownikiem naszego Działu Obsługi Klienta, zadzwoń pod numer 801 23 23 23*. Pragniemy zapewnić pomoc i wsparcie każdemu klientowi mającemu pytania dotyczące produktów OneTouch®. Ponieważ pragniemy zapewniać naprawdę błyskawiczne wsparcie, odbieramy telefon w ciągu kilku sekund. Możesz się również z nami skontaktować poprzez
e-mail: info@lifescan.pl

Oferujemy pomoc w wielu kwestiach, w tym:

Pomoc w wyborze odpowiedniego dla Ciebie glukometru

Przedstawimy Ci czynniki, jakie warto wziąć pod uwagę przy wyborze nowego glukometru i pomożemy podjąć właściwą decyzję.

Porady dotyczące użytkowania produktów OneTouch®

Podpowiemy Ci, jak stosować produkty OneTouch® i odpowiemy na szczegółowe pytania związane z funkcjonowaniem Twojego glukometru. Przykładamy dużą wagę do rozpowszechniania wiedzy na temat cukrzycy oraz promowania samokontroli. LifeScan oferuje broszury i inne materiały dla osób, które chcą lepiej zrozumieć i kontrolować cukrzycę. Użytkownikom glukometrów OneTouch® dostarczamy również nowe dzienniczki samokontroli.

Koszt połączenia zgodny z taryfą Państwa Operatora.